mathmarielis.blogg.se

Det är jag som har makten att förändra om jag inte är nöjd.

Yoga 1

Publicerad 2013-02-03 20:40:00 i Allmänt, FriskisSvettis, Förändring, Träning,

Kommit hem från ett 1h pass med yoga. Träningen var skön men vill man bli svettig och trött ska man nog göra något annat. Gick fram och fråga efteråt om Yoga 2 kommer snart, hon sa att det kanske kommer i höst.
Jag har ju kört lite yoga så för mig var detta ingen utmaning, saknade några utav de mer utmanande positionerna. För mig var detta en skön nedvarvning på veckan, så jag går säkert igen, då för att ge kroppen en genomgång av avslappning. För det är vad jag blev. Får se i veckan vad jag ska träna, uppdaterar vad det lider. Kanske borde sätta upp några mål? Än så länge testar jag de olika passen för att se var min kapacitet är just nu så jag vet vad som är rimligt att uppnå.
Ny vecka ny träning! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela