mathmarielis.blogg.se

Det är jag som har makten att förändra om jag inte är nöjd.

Får jag lov?

Publicerad 2013-02-16 12:49:00 i Allmänt,

Igår dansade jag fuego igen. Det var jobbigt, jag är förkyld igen (pallar inte mer). Men jag lät inte det hindra mig, jag har ingen feber och vem har inte dansat lite när man varit lite täppt förut..
 
Bokat in yoga imorn och på måndag, bara hoppas att förkylningen viker hädan!
 
Jag var i en klädbutik igår, provade lite kläder, tårarna brände bakom ögonen för att komma fram, men jag lät dem inte göra det. Varför tårarna ville komma? Jo för att stå i en provhytt så ser du varenda vinkel på dig själv i det värsta tänkbara ljuset.. Känns riktigt jobbigt att behöva gå runt i bikini, men det är bara att bita ihop, i sommar ska det inte kännas så! Och Mexico ska bli fantastiskt, ska bara lägga bort dom dumma tankarna så blir det utmärkt!
 
Det är ju inte direkt en gång jag tänkt börja med någon diet, men jag har aldrig gjort det, för jag tror inte på dom och då är det ändå ingen idé. Mer träning bara så ska det lösa sig! Heja heja!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela