mathmarielis.blogg.se

Det är jag som har makten att förändra om jag inte är nöjd.

Long time, no see

Publicerad 2014-08-08 10:40:00 i Allmänt,

Jag kikade in här idag och läste igenom alla inlägg jag skrivit. Vad duktig jag var ett tag förra våren. Målet med tjejmilen blev aldrig av. Tappade träningen helt när jag gick på och jobbade 100% förra sommaren. Sen har det runnit ut i sanden. Opeppad att träna på f&s, letade efter annat och skulle provträna men blev sjuk 3 gånger om och gav upp. Sen kom ännu en sommar med 100% jobb.
Ingen motivation är min ursäkt. Och det är tråkigt för jag skulle må bättre av att träna, det vet jag. Vågen har tickat iväg ett par kilo till. 
Jag har kommit fram till att jag skulle behöva ett bra kostupplägg så jag får i mig rätt mängd mat. Sedan behöver jag träna något jag tycker är roligt för att komma igång på riktigt.
Jag ska fortsätta undersöka saken och behöver verkligen komma fram till en lösning. 
Jag har bestämt ett datum jag senast ska börja, det är alltid en början. 1 september. Men skulle gärna komma igång innan.
Just nu mår min kropp inget bra alls. Jag misstänker att jag har fått samma sak som jag fick för drygt 2 år sedan, magsårsbakterier. Ska undersöka saken på onsdag då jag fått tid hos läkare. 
Tills dess söker jag runt på internet vad som ska bli min grej att satsa på. Hoppas jag orkar hålla i denna gång.
<3mme 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela