mathmarielis.blogg.se

Det är jag som har makten att förändra om jag inte är nöjd.

Jag ska MÅLa hela världen..

Publicerad 2013-02-16 14:47:56 i Allmänt,

Jag har tittat lite på sk "viktbloggar". De är duktiga, går ner 30-50 kg osv. Men skulle jag gå ner så mycket så skulle jag försvinna. För mig är egentligen inte vikten något viktigt, utan det är hur jag känner mig i min kropp.

Börjar så smått få fram några mål. När jag har format dem klart så ska jag publicera dem. Det lutar åt att jag ska mäta mig, oftast syns förändringen mer så.

Jag har en vän som säger "du skulle kunna bli bodybuilder". Jag skrattar mest åt det. Det vännen menar med detta är att jag har muskler, jag är stark. Någon bodybuilder vill jag inte bli, även om jag vet att jag säkert skulle kunna bli det som min vän tror.
Jag tycker helt enkelt inte det är snyggt, det är läskigt, som de där korna belgienblue eller vad de nu heter.

Hang in there, målen kommer inom snar framtid.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela